Friday 8 December 2017

Kenduri kahwin

Salam Sabtu semua....

Musim kahwin ye sekarang da masuk cuti sekolah ni. Olololo...
Rasa rindu nak jadi pengantin semula. Dah sebulan saya berkahwin. Rindu perasaan being princess of the day.


Thank you to cik abang tu sudi lalui semua ni dengan saya. Betul ye nasihat yang selalu dibaca. Perkahwinan itu satu tanggungjawab. Perkahwinan itu satu ujian kesabaran


Oppps over.

Japgi saya akan pergi kenduri kawan Micky di Shah Alam. Best sangat....sebab dapat makan kenduri. Last makan lauk kenduri time saya kahwin lah.

And bila kita yang jadi pengantin tidak la nak dapat makan best best kan. Tak berapa nak enjoy bab makan.

Saya harap harini dapat makan daging hitam tu. Ape nama dia eh sebenarnya? Yang bukan gulai tp ala ala rendang kaler hitam.

Kerutup daging?
Daging masak hitam?

Hmm.. apapun sedap.
Kepada semua yang berkahwin dan bakal berkahwin... moga Allah mudahkan.
Yang belum kahwin,moga Allah temukan jodoh. Yang dah kahwin, moga Allah rahmati hidup.
Yang serik untuk kahwin, Allah itu ada.


Love semua♥

Doakan saudara kita di Baitulmaqdis.

2 comments:

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...