Wednesday 11 October 2017

Alkisah online shopping

Salam alayk,,,

Hai semua. Apa khabar, bertemu kita dientri kali ni. Sekarang sudah jam 2:42pm. Kat TV3 tu ada citer 'Diari Cinta Kita'. Alaaa yang si Ayu Raudhah dan Tasha Shilla berlakon sama tu. Saje kill time sambil-sambil tunggu kot ada posmen hantar barang yang ditempah online.

Sebenarnya harini dah masuk 5 hari since saya buat pembayaran untuk belian tudung. Apa jenama dia, saya rahsiakan dahulu sebab saya masih bersangka baik lagi ni even hati dah mula panas. Yelah, mula dulu alasannya phone whatsapp rosak. Kalau setakat balas lewat saya redha lagi sebab kita faham setiap orang ada situasinya.

Saya pun ada la membebel dekat Jojoe dan Aten my closed bff....Jojoe ni business woman so dia kasi opinion dia. Katanya mungkin seller ni sekadar dropship so dia tersepit if real seller lambat apa semua. Maybelah sebab I know that tudung punya HQ... Silap sengalnya is saya tidak order direct kt HQ. Hmm...benda dah jadi.

Cara jawab seller tu bagi saya dengan jawapan bertukar, ayat tak consistent pastu emoji kemain bagai... Ler. Kite sini da abes stress kot dia leh wat emoji 😂 camtu. Tak bagi solution apa semua.

If tak boleh pos, cakap je...terus terang. Jangan bagi fake hope pastu 😂 kan orang. Sebab elok elok saya jenis lek lek lelama panas gak sebab mak saya ulang tanya soalan mana tudung tu. Not good lah camni.

If dia keep it up dengan customer at least kami buyer ni akan rasa tenang. Tak kisah lah berapa jumlah beli tu tapi seringgit pun bukan senang nak dapat.

Saya kecewa sebab ini melibatkan barang mak saye 😭

Semoga semua online seller, janganlah camni. Merosakkan imej seller lain plis.


Yang kecewa,
Mir Mira

2 comments:

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...