Wednesday 13 September 2017

[ REVIEW MAKANAN ] Samyang double nuclear

Assalamualaikum everyone..

Semalam saya lepak lepak dengan few of kawan kawan kpop. lol.... kat Da-Men yang best tu. Oklah nak dijadikan cite kitorang makan samyang ramen nuclear as lunch.
Yang double tu weh.

Ni wei... pedas tapi best. Berapi usus kau.


Sumpah....pedas. Hahaha
Saya ni lidah biawak jenis tahan gila pedas pun agak tebal bibir sejenak lepas makan tapi pedas yang boleh makan la... bagi saya la. Korang kalau yang normal samyang pedas pun dah gelupur lantai better takyah eh. Jangan cakap Mira tak warning. Lempang kang.

Saya makan ngan Kimmy dan Fisya....and of course Kimmy lek giler makan. Fisya paling surrender. Bersulamkan roti kau hado. 😂😂😂💥

Secara kebetulan je pertemuan sebab nak pass barang kan. Thank you Fisya sebab belanje. Murah rezeki awak....and awak paling comel berpeluh menjerit melolong kepedasan hahahahaha... saya pun edas gak tapi control macho la kan. 😂

Saja makan makan cabar deria pedas. Satu nak cakap...memang pedas sepedasnya dan nikmat senikmatnya tapi kan ciput seciputnya...woi jangan la kedek sangat bagi sikit giler. Sedih tau cacing dalam perut tak cukup makan.

Habis.... sambung gelupur 💥💥💥


Kimmy yang bunga tu...pisya yang peace tu... ai yang paling cun kat situ. Ehem. 💥


Ps : For now ada promo di news.e convenience store. Saya beli situ je...Rm6.90. Grab lahhh.. makan lah... Kasi tanjat cacing dalam perut. ehehe. Sedap siyes cakap. 

Korang dah try kaaaaaa????? 
Apa citaaa??????

2 comments:

  1. Amboi Kak Long... Bukan main ye.. Sy makan y biasa.. 1 suap pun dah panas perut smpi brapa jam ntah..
    Da-men tepi summit tu ye.. Alahai dekatnye dengan opis... Lama dah xjumpe kak long... Rindu pulak nak hug kak long..
    Teringin pulak nak jumpe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alalala rindu kat teddy bear besar ni eh hahahha... Nanti kita jumpa insyaAllah. Tula damen sebelah summit usj tu je.. best makan maggi ni. Podassss tp best. Gian nak makan lagi

      Delete

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...